29 december 2011

Igår var jag som sakt i Göteborg och flera ställen till. Åkte hemfrån kl 12 och vidare mot Calanderska sjukhuset i göteborg. Medans mamma var där åkte vi andra i familjen till frölundaborg ( deras andra ishall) och kollade på ishockey. Hämtade mamma vid 14.30 och då vidare mot kungsbacka lämnade tillbaka min jacka o hittade en ny på stadium och en fin mössa på kajsa. Var också på börjes o bytte mina täcken till en större stolek. Åt på Mcdonalds o sen till Ullared. Hittade tyvärr inte så mkt, blev nya borstar till Lambi, saltsten, bok och en serie :)
Var hemma vid 22.30 och då hade jag o syrran film marathon ;)


Idag har jag sovit länge :) gött att få sova ut lite ;) Åt middag och drog upp till stallet, hittade en väldigt smutsig ponny i hagen så det blev en dusch för henne ;) red i ridhuset och det gick helt okej :) Provade täckena o dom så fina :) Nu ska jag ta en promenad i regnet ;)

kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!