I take one day at a time

Nyss hem kommen från stallet:) Hanna hoppade lambi idag och det gick super :D Lambi har verkligen utvecklats i hoppningen och Hanna rider henne grymt bra :D!! 
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund och sen vidare till min mentalatränare:) Sen för hoppas jag kunna få en lugn kväll, se på film :) Klara inte så mkt mer än detta när man har sådan huvudvärk hela tiden :(



Bild på mig och lambi :)







Det här tränade Hanna på idag :)

först vare ett räcke med 2 galoppsprång till nästa räcke och sedan 2 galoppstrång till oxern. En bra gymnastik övning för hästen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!