Julafton :D

Som sakt är det ju Julafton idag :D Började med att jag gick upp 7.30 och gick ut till stallet för att fixa hos lambi :) Hem duscha och göra iordning mig, o vid 12 kom farmor och farfar :) Åt mat och öppnade paket

detta fick jag i julklapp :)

Kingsland jacka :D





 Jacson schabrak i brunt :)

Kingsland mössa


Vinter täcke till lambi med hals

 kingsland ridbyxor




sen fick jag också: 1000 kr på ginatricot
                            ett stalltäcke
                           ridvantar
                            vanliga vantar
                             en jacka
                            150 kr på veromoda
                            en tavla
                              7 st filmer
                             400 kr


är jätte nöjd över min paket :D:D Tack mamma o pappa <3



sen vid frya åkte vi till mormor o morfar o fira där med hela släkten på mammas sida:)
tyvärr så hade jag jätte ont i huvudet så kunde inte rktigt njuta av denna julen tyvärr :(




hoppas alla får en fortsatt bra jul :) o nu ska jag kolla på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!