Juldagen

Juldagen är en dag för mig som man inte ska göra något speciellt utan bara ta det lugnt och mysa:) Synd bara att det inte finns någon snö, för då hade det varit lite mysigare att vara inom hus (A) haha. Så änså länge har jag bara legat i sängen och kollat på några filmer jag fick i julklapp :) till exempel denna


Tyckte att denna var riktigt bra :D typiskt min smak av film :)


Men nu är klockan 15.20 och min " lugna " dag är tyvärr över, för nu väntar hästarna ;)  Men kommer inte att rida idag. Huvudetvärken är extrem idag igen :(   Fattar inte vad som är fel, vill verkligen inte leva med den här huvudvärken längre :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!