Life should be simple

hej :) Sitter här i min soffa med datan i knät, och känner mig riktigt förbannad på sveriges sjukvård !! Har nu varit sjuk i ett halv år och dom hittar inte riktigt felet, med därför kan man väl inte bara ge upp ? Ska jag gå då med huvudvärk resten av livet eller vad har dom tänkt sig?! Jag har liksom inget liv längre. Känns som jag har stannat upp och livet bara springer förbi mig. Har längtat i flera år för att få börja på gymnasiet och verkligen vissa vad jag kan och sedan kunna utbilda mig till något jag vill.
Istället har jag hamnat är i någon grop som jag inte kan ta mig ur.. Vet inte alls hur min framtid kommer se ut just nu.. vet inte om jag måste gå om skolan, eller förlänga kurserna eller om jag klarar att ta igen allting. Har liksom tappat orken på allt. Jag försöker vara som vanligt, umgås med vänner vara i stallet, men känner knappt att det inte går längre :( Fattar verkligen inte vad som är felet, vill bara ha ett svar! Och den värsta känslan av allt är när dom vuxna knappt tror på en längre, när läkarna slutar att bry sig bara för att dom inte vet vad dom ska göra.. jag vet att jag inte borde gnälla för det finns folk som har det mycket värre än mig, men ändå.

Just nu vill jag helst spola tillbaka tiden när jag gick i nian och bara njuta av den tiden lite:) Trives så sjuukt bra i nian :) hade underbara klasskamrater o lärare, jag var frisk och allt bara flöt på :)







Här är några bilder från nian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!