1 april



Har bild brist så det får bli en bild på min lille bror <3

Har varit på Hökensås och hämtar mina bröder som har varit där och fiskat :) Ska ta en lite powernap  nu medans pappa tejpar golvet och sen ska jag börja måla de rummet :) I förmiddags tog jag en promenad ut till stallet och lunchfodrade hästarna men jag fixade även Lambis saker :)

Imorgon ska jag fortsätta måla mesta dels av dagen och sen vid 17 tiden kommer hovslagaren till Lambi och därefter ska Hanna rida :) Kameran förljer också med så det kommer lite nya bilder :)

Kom på att det är 1 april idag :) Någon som har blivit lurad eller lurat någon ?;)


Kommentarer
Postat av: sandra

stod på text-TV att kvinnor mellan 18-24 nu måste betala mer i bilförsäkring , haha ;)

2012-04-01 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!