24 april 2012

Godmorgon :) Har suttit en stund med min inlämning och letat lägenheter och jämfört banker. Trodde jag valde natur för att slippa ekonomi men tydligen inte! haha inte min grej direkt ;) Tänkte gå ner och duscha och plocka iordning lite här hemma :) Efter lunch tar jag cykeln till stallet och åker ut och rider:) Mår lite bättre idag, och så måste jag träna dressyrprogram inför lördag :) I eftermiddag har jag lite pyssel att göra med Davids student :)

Kom precis på att det är den 24 april idag :D Det innebär två saker! Min kusin fyller år idag, Grattis Marcus !:D och det är bara 1 månad kvar till jag fyller år :D Måste skriva en önskelista men problemet är att jag inte önskar mig något specielt förutom en sadel till Lambi. Känns som det blir svårare att komma på något som man önskar sig när man blir äldre, jag får det svårare för varje år ;) haha.

Ha en bra dag i solen :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina vännen!!

2012-04-24 @ 21:15:05
URL: http://eliisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!