April 5, 2012

Känner mig ganska trött så ska krypa ner i sängen o sova :) Dagen har varit riktigt bra! sovmorgon, sen cyklade jag ut till stallet och myste och byte täcke på Lambi<3 Städade rummet, tog enllångpromenad med underbara Ellis <3 som för övrigt fyller år idag :D kl är faktikst 00.06 ;) har redan skickat ett sms och sagt grattis fast gör det här också ;) Grattis Ellis !!!<33 hoppas du får en toppen dag<3 tycker också ni ska kika in på henne blogg här    :)  Sen drog jag till ännu en underbara vän nämligen Hanna <3  När jag var hemma igen kollade jag på big brother och nu sitter jag här :) En bra lov dag helt enkelt :) Något som också är extra bra är att huvudvärken var lättare idag :D:D:D har varit riktigt dålig i över en vecka men idag gick den tillbaka till den " normala huvudvärken"

Ne, nu ska jag sova :) kram



Finaste Lambada <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!