dagen ridpass

Dressyrpasset på Lambi gick verkligen jättedåligt! Usch vill bara glömma det. Hon var otroligt stark, trippig, i obalans, springig, hon gick fint i form men hon hänger sig i handen och bara drar iväg. Kunde knappt träna på dressyrprogramet och just nu vill jag bara strycka mig. Inte roligt att rida när hon blir så här. Känner att jag måste rida för en tränare och hitta ett nytt bett igen, för det här funkar hon inte alls på. Det dåliga är att man får inte tävla dressyr på vilket bett som helst -_-

Imorgon ska jag träna på gymmet, rida privatlektion och plugga. Hinner jag med ska jag pyssla lite med Davids studentkort:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!