Do what you fear and the fear will disappear

I wish it was so easy <3

Clara red Lambi på terrängbanan idag och det uppskattade lambi väldigt mycket ;) Hoppa gjorde hon också och det gick super bra :) Kanske att Lambi är en falttävlansponny ;) Sen åkte jag med Clara till Grevagården där hon hoppade Pay&jump med Mysan:) När vi var tillbaka mockade vi och gjorde höpåsar till Kruse o Riggo innan jag tog en promenad hem:) Nu är kl 21.44 och jag ska hoppa in i duschen och sen se ett avsnitt av Big brother :)

I morgon ska jag tillbaka till Lidköping för ännu en behandling, så nu håller jag tummarna på att det ska bli bättre :) Hoppas också att jag kan få börja rida igen:)

Fick också för mig idag att jag ska försöka ta tag i min hopprädsla lite mer och kanske vara med på pay& jump hemma den 21 april :) tror ni jag klarar det ?:) Måste träna massa innan i så fall xD

Kommentarer
Postat av: hanna panna

2012-04-10 @ 22:02:39
Postat av: hanna panna

Det klart du klarar! :D

2012-04-10 @ 22:03:35
Postat av: hanna panna

Det klart du klarar! :D

2012-04-10 @ 22:03:43
Postat av: Elisabeth

Det klarar du Emelie! Heja dig!!

Du behöver ju inte hoppa högt, små steg i taget :) <3

2012-04-10 @ 22:14:37
URL: http://eliisabeth.blogg.se/
Postat av: Josse

Det klart att du och Lambi klarar av det! Ta en höjd som du känner dig säker på så kommer ni att fixa det galant! ;)

2012-04-11 @ 16:48:15
URL: http://jomihorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!