Fler frågor o svar ;)

Vad heter du? Emelie Sofia Lundh 
Vilket datum och år är du född? 24 maj 1995
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Nej.
Gjort något du ångrar? Jag ångrar väldigt mycket i mitt liv.
Vilken årstid gillar du mest? Sommaren. Och när det är jul på vintern.
Favoritdjur? Häst.
Vad består din garderob av? svart, vit, blått och mycket ridkläder
Hur mycket pengar har du varje månad?Inga.
Vad köpte du senast? Tröja
Vart skulle du helst vilja ha en tatuering? Skuldebladet eller insidan av armen
Saft eller alkohol? Saft
Röker du? Har inte ens hållt i en cigarett.
Bästa bok? Twilight serie om jag måste välja.
Blivit rånad? Nej.
Humör just nu? Trött
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Facebook, Blogg,
Vad slösar du mest pengar på? Hästarna utan tvekan, fast jag ser det inte som slösa;)
Kan man vara vän med sitt ex? Det kan absolut funka, men inte alltid.
Favoritchoklad? Vanlig Marabou. Och i glass.
Varit kär i en kändis? nee
Är du lycklig? sådär
Använder du smink? alltid
Hur ofta motionerar du? Jag rider bara just p.g.a. jag är sjuk, fast innan så sprang jag eller gick jag varje dag.
Blivit förföljd? typ.. en gång
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är Emelie "
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hej det är Emelie "
Ringer det mycket till dig? njae
Ringer du mycket? naje inte direkt
Vem ringde du senast? Hanna :)
Hur mycket pengar har du? Typ inga ;)
Antal timmar sömn i natt? 8 timmar
Sover du ensam i natt? japp
Vem vet mest om dig? Hanna
Vem vet du mest om? oj, Hanna tror jag ?
Vad ser du fram emot? Att bli frisk
Vad vill du ha just nu? en till häst xd
Vem längtar du mest efter? Mina vänner <3
Vem stör du dig på?...
Vem vill du sova bredvid i natt? ...
Vilken årstid är det nu? vår, fast man kan tro att det är vinter -_-
Anser du dig själv snygg? Verkligen inte !!
Har du varit kär? Ja tyvärr..
Är du en bra partner? Tror det xD
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? båda kanske ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ..
Vad åt du senast? Frukost
Är du vän med dina grannar? Ne verkligen inte, värsta granfejden här xD hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!