I hope so

Har inga lektioner idag, men ska iväg på ett möte så nu håller jag på att fixa till mig lite ;) Idag ska kanske min moster kommer och  rider westen på Lambi. Jag vet inte riktigt än om jag får rida, för såklart så glömde jag ju att fråga -_- så mamma skulle ringa till dom idag :)

Igår när jag var på behandlingen gick det bra :) Mina hinnor i hjärnan hade läkt mycket bra :D Vilket dom blev lite förvånade över eftersom det var så illa första gången jag var där. Men tydligen så hade jag gjort ett bra jobb hemma när jag har tagit det lugnt och framför allt inte ridigt, men då har jag också genomlidigt dom här veckorna med  en otrolig smärta i huvudet. Dock så behöver jag några behandlingar till innan det kommer att bli helt bra. Jag kommer fortfarande ha huvudvärk som kommer variera i smärta och det beror på att hinnorna försker hitta sin " rätta plats" Varför dom här hinnorna har flyttat på sig beror på att jag har fått så många skader på huvudet. Först en kraftig skada när jag var liten och sen där efter 5 hjärnskakningar, och när dom här hinnorna har legat fel har det blivit blockeringa i hjärnan och där av det höga trycket och huvudvärken.

Måste också tacka alla ni som tror på mig vad gällande hoppningen :) Betyder mkt ska ni veta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!