I remember when

Kom hem från stallet precis, har gjort lambis höpåsar, mockat, fyllt på vatten, gjort hinkar och släppt in Lambi och Mysan :) Är fortfarande sjuk men lyckades gå till skolan och vara med på den enda lektionen jag har. Resten av dagen har jag legat i sängen och sett på film :) Imorgon blir det ingen skola alls för mig, mina klasskompisar har nationella nästan hela dagen och det ska jag inte vara med på:)

Ska se om jag orkar rida i morgon, måste öva på dressyrprogramena tills på lördag då det är dressyrträning i stallet! Sen har jag tänkt att jobba lite med uppsattsen som ska vara inne nästa vecka.

Hoppas att ni alla mår bra :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!