I will never lose you

Halsontet börjar att försvinna och istället har jag fått en ordentlig förkyldning som satt sig på stämbanden, haha kan knappt prata ;) men bättre med förkyldning än halsont! Väntar på att min sista lektion ska börja om en timme så jobbar lite med min uppsats. Har ett möte kl 12 och sen drar jag nog hem :)

Har tänkt att träna på dressyrprogramet idag också för i morgon har jag privatlektion för Frida :D Blir något blandat mellan markarbete/ hoppning. Ett steg i rätt riktning :)

Igår var jag o mamma på stan och köpte saker till Davids student inbjudningar som jag själv ska göra :) Tycker det är roligare och mer personligt om man gör egna ;) Kan slänga upp en bild på dom här sedan om ni vill se ?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!