sur..

När jag kom hem från skolan och öppnade dörren mötes jag av världens starkaste lukt! Höll nästa på att svimma. Jag och Anton letade oss fram vart det luktade så mycket ifrån och kom fram till att det var från avloppen inne på toaletten. Så vi fick stänga dörren dit och öppna fönster där inne, men även ha öppet ute dörren så lukten försvinner. Tydligen så håller kommunen på att fixa rören ute på gatan ( någon som är förvånad att kommunen håller på ?dom verkar fixa hela falköping på samma gång -_-) I allafall så har den där j*vla lukten gjort att jag har fått riktigt ont i huvudet -_- värre än vad jag hade innan..

Ska försöka bita ihop och ta mig ut till stallet nu, får se om jag kan rida eller inte. Tack kommunen !!

// sur Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!