tidig helg :)

Då har min helg börjat :) Har kollat på big brother och ätit frukost och ska nu gå upp och fixa lite här hemma, då blir mamma glad ;) haha. Huvudet är än så länge varken sämre eller bättre, får se om den håller sig så här hela dagen. Har tänkt att börja lite på min samhällsuppsats idag, den ska inte vara inlämnad för om en vecka men det är lika bra att göra lite nu :) Funderar om jag ska gå till bibloteket och låna någon bra bok att läsa :) Någon som har ett boktips ?:D

Ikväll ska jag försöka rida :) och kolla en sväng på hoppträningarna som är på torsdagar :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tamara McKinley skriver jättebra böcker! speciellt Matildas sista vals och Jakaranda :)

2012-04-19 @ 12:52:38
Postat av: Elisabeth

"3096 dagar" av Natascha Kampusch. Har typ bara läst tjugo sidor och tycker redan den är bra :D Den är nog väldigt hemsk längre fram (handlar om tjejen som var inlåst i en källare i över åtta år), men hon berättar bra :)

Och så "14 år till salu" om du inte har läst den, av Caroline Engvall, och uppföljaren till den - "Skamfläck".

Twilight-serien är bra också, hahaha ;) Puss ♥

2012-04-20 @ 19:49:37
URL: http://eliisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!