Tips för ni som är trötta på att leta höpåsar ;)

Något som jag tycker är lite halv jobbigt är när man ska göra lunch och morgonpåsarna i stallet. Då ligger allas höpåsar i två tunnor i hörummet och där ska man hitta sina, och självklart har ju de flesta blåa ikea påsar, så där står man jätte länge o rotar runt för att hitta sina påsar. Så nu tänkte jag faktiskt köpa några påsar som sticker ut ordentligt så att jag på direkten kan se vilka som är mina ;)

vad sägs om höpåsar från Schockemöhle ?;)   

Hittas på www.charlies.nu för 69 kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!