April 14, 2012

Har på förmiddagen varit på lite ärenden i stan med pappa o Mathilda :) vi tog också vägen förbi mässan som är i Falköping just nu :) Åkte hem och åt middag och sen vidare till stallet där jag red Lambi på utebanan :) Hon gick helt ok !:) Känns att det var längesedan jag red för jag har fått träningsvärk från gårdagens ridpass ;P Mathilda var med i stallet idag och hon fotade när jag red så blir kommer ;) men inte idag ;)  Huvudvärken idag är smäre än igår tyväär,, kan också bero på att det blev lite mycket igår.
Nu ska jag fixa mig och vid 19 tiden åka till Clara och fira henne för hon fyller år idag :D GRATTIS :D<3










Här får ni tre stycken ;) Har över 500 bilder så det kommer ta ett tag att lägga upp alla ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!