do you feel the same as I feel ?

På förmiddagen tog jag en promenad ut till stallet och lunchfodrade hästarna och fixade Lambis hinkar, höpåsar m.m. Gick hem igen och åt middag och skulle sen börja med läxorna då jag kom på att jag hade glömt en sak så fick cykla upp till stallet igen ;P Nu är jag tillbaka igen och ska göra ett nytt försök med läxorna ;)

Kollade igenom alla bilder Mathilda tog på mig, rättare sakt 712 st ;) Så har plockat ut dom bästa som kommer komma ut på bloggen ;) Lägger inte ut alla utan det får bli några varje dag :)










Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfina bilder, ni är ju så himlans söta!

2012-04-16 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!