uppdatering

Är det bara jag som har otroligt svårt att kliva ur sängen på morgonen? Har fått svåra problem på riktigt, min klocka ringer i en timme innan jag vaknar och kan gå upp.Ibland hör jag inte ens klockan, så då får min pappa ropa på mig. Någon som har förslag på vad man kan göra för att vakna ?:) haha.

Väntar på att sista lektionen ska börja så jag kan få gå hem :) Mina planer för dagen är att rida Lambi och eventuellt plugga lite.


Igår fick jag även ett brev från min läkare där han frågade varför vi hade avbokat allt undersökningar han ville att jag skulle göra, men HALLÅ?? Varför ska jag göra samma undersökningar om och om igen som vissar samma sak hela tiden  och som  gör att jag blir sämre + att han själv aldrig låter mig komma vidare till andra läkare ändå ?Blir bara grymt arg när jag tänker på det!!
 Sen skrev han också det att om jag ska sluta med dom här medicinerna så måste jag sluta sakta och dra ner på det. OOPS,,  jag har redan slutat.. för länge sedan på direkten..  haha.

Det var allt jag hade att berätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!