17.36

Håller på att göra iordning mig för jag ska snart till Hanna och träffa dom andra tjejerna :)<3 Var länge sedan vi alla umgicks så det blir riktigt roligt :D

Tandläkaren var ute hos Lambi förut och hon såg att någon tand hade blivit sliten antagligen p.g.a. bettet, sen hade den också flyttat lite på sig. Så nu ska jag rida så mycket som möjligt på det raka bettet och bara någon gång ibland med pessoat. Hon tycket också jag kunde prova andra bette som t.ex. hackamore, ett rakt pelham m.m.




Hackamore är ett bett som hästen inte har i munnen. Vilket gör att den kan vila tänderna och munnen.

 pelham

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!