it a mystery



Pernilla och fille :)

Kom precis hem från stallet där jag har byggt hoppbanan inför tävlingen i morgon :) Var också lite ridlärare åt syrran när hon red Lambi och det gick väldigt bra :) Mathilda har inte ridigt Lambi så mycket men hon lär sig fort! :)

Nu ska jag snart äta och sen slå in presenter till brorsan som fyller år :) Därefter blir det mys framför Vampire diaries <3

I morgon blir det en lång dag som funktionär i stallet och sen ska jag se om det är någon som vill rida Lambi ?(A) På kvällen ska vi ha kalas så i morgon hinner jag nog inte blogga så mycket, men ska ha med kameran på tävlingen så det kommer komma upp bilder på det sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!