bye

Hann aldrig att blogga igår då det var full fart hela dagen från morgon till kväll. Gick upp 05.40 och cyklade till stallet 06.45 och släppte ut hästar:) Sen var det tävling hela dagen och jag o Pernilla satt vid utsläppet:) Dock var det jävligt kallt !!! Hade på men en varmtröja, min vinter jacka och min vinter dunjacka och ändå frös jag. Cyklade hem vid fyra i snöstormen och när jag kom hem kastade jag min in i en varm dusch ;) Resten av eftermiddagen/ kvällen hade vi kalas:)

I morse var jag uppe vid 8.20 och åt frukost. Pappa körde ut min till stallet vid nio och då skulle Clara hoppa Lambi :) Gick mycket bra :D Gick hem igen och har fixat här hemma och nu ska jag packa o sen åker jag till Hökensås där vi har hyrt en stuga. Min bror fyllde ju år och en av hans presenter var att hyra en stuga och fiska, så de flesta är redan där uppe o fiskar men jag o mamma åker dit när vi har tagit in Lambi o Mysan vid tre :)

Hörs i morgon när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!