you don´t know me

Sitter i skolan och filosoferar lite;) har ett beslut jag måste fatta tills i morgon och jag vet inte alls vad jag ska göra. Har under detta året fått fatta en mängd svåra beslut, beslut som jag aldrig trodde jag skulle behöva ta. Livet kan förändras väldigt snabbt innan man själv annar det.


Har en lektion kvar i skolan och den är vid 11.15 :) Sen går jag hem för dagen och tar det lite lugnt innan jag går ut till stallet och fixar allt där, för vid 5 tiden åker jag och pappa till Lidköping för min behandling :) Detta är också sista dagen i skolan för mig denna veckan :) Går bara måndag, tisdag o onsdag, dock har jag ett möte jag måste gå på i morgon. Men jag överlever nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!