You wake up every morning looking for your answers.

Hade en lektion i skolan idag vid 10.10 :) drog sen på ett litet möte och vidare till farmor, var där en stund innan jag skulle till min mentala tränare kl 13. Nu är jag hemma igen och precis ätit. Ska byta om och ta cykeln till stallet och pussa på min finaste <3 tänkte jag ;) Clara ska nog rida henne idag också :) I helgen ska jag försöka ta tag i lastträningen med lambi, usch inget jag ser fram imot direkt men men. I kväll har jag inget planerat och det är väldigt skönt :)

Hoppas ni har en bra dag i regnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!