1 augusti

Idag tog jag och Anton cyklarna och åkte på upptäktsfärd runt ön haha. Ja det sägs att det är 1 mil runt ön fast jag och Anton cyklade nog närmare 2. Hittade inte riktigt alla vägar och fick cykla fram och tillbaka lite  hah;) Men det är en otroligt vacker och tyst ö. Hit ska man verkligen åka om man vill koppla av. Resten av förmiddag har jag legat i trädgården / intil havet och solat!:) Här är det jättefint väder men klarblå himel och ungefär mella 20-25 grader :) Nu ska vi snart äta och sen får jag hittar på resten av dagen ;)
 
Hoppas ni har det bra ! :D
 

Kommentarer
Postat av: dtftcupkmx

ealoafnfmjfmvoeit, fhxgtcaqye

2012-08-11 @ 08:50:09
URL: http://www.tdrayfojns.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!