26 augusti

Vart ute i stallet tjugi i tolv och tog in en blött lambi ;) Putsade och fixade lite saker innan Isabell och Albin kom :)
Först red Albin på Lambi och tyvärr så är han nog inte den nya Rolf-Göran Bengtsson hahahah;) Sen var det Isabells tur och det gick jättebra :) Tror bara att isabell behöver hitta L kanppar så kommer dom bli superbra tillsammans :)
 
Var hemma igen vid tre och vid halv fem tog jag cykeln upp till stallet och tog in Mysan o Lambi :) När jag var hemma igen fick jag dunder huvudvärk så var tvungen att kasta mig i säng. Nu är kl 18.50 och jag ska försöka gå upp en sväng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!