BADAT I PANKA!

Precis som det står i rubriken så har jag alltså badat i pankasjön nu på kvällen.  Jag och Vanessa tog en promenad upp till berget efter jag kom hem från stallet. Kan säga att det var väldigt kallt och detta filmades av Vanessa ;) Var tvungen att göra detta för en uppgift i skolan. Dock kommer ni inte får se filmen utan ni får nöja mer med denna bilden ;)
 
Dålig bild jag vet men detta är egentligen en film;)
 
Var ute i stallet i eftermiddags och kollade när Isabell red lambi på lektionen, och det gick mycket bra :)
Imorgon är jag helt häst fri då Isabell ska ta hand om L :) så då ska jag passa på att ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!