glad tjej :)

Skolan började idag med att vi var på statsteatern och hörde på en föreläsning som var grymt bra. Det var en kille som hade en cp-skada som pratade om saker han hade lärt sig i livet! Kan säga att den föreläsningen verkligen påverkade mig och det var behövligt som jag har känt nu det sista. Detta kommer få mig att tänka om! Han hade också skrivit en bok som jag absolut kommer att läsa :)
 
När jag kom hem från skolan sa pappa att det skulle komma några och kolla på min mopped :) Och dom ville ha den, så dom köpte den på en gång :D Suuuper glad :D:D Fick ganska bra för den också och det var bara ett plus ;)
 
Var ute i stallet förrut och fixade hos Lambi och kollade en sväng på hoppträningen :) I morgon kommer äntligen hovslagaren och fixar nya dojor till L :) Så förhoppningsvis tar jag första ridpasset efter han har varit där :) Är super taggat på att sätta igång henne nu :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!