Ikea

Kom nyss hem från Ikea :) Mamma slutade tidigare idag så då åkte jag, mamma, Mathilda och Pontus iväg:) Köpte inte något specielt. Det blev några krokar och Ikeapåsar ;) Glad nyhet är att vi har fått tag på Hö till Lambi, så nu kan vi hämta hem henne på fredag äntligen :D:D
 
Sen har jag fått en ny tid till KSS på måndag! Eftersom inte huvudvärken har blivit bättre utan nästan sämre, så måste något göras! Ska bli intressant att se vad dom säger.
 
Nu ska jag se på film :)
 
- jag och syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!