It´s not easy

Då var andra skoldagen avklarad. Började kl 08.30 med morgongympa som jag inte var med på och resten av dagen var det slaget om Ållerberg, någon slags femkamp.
 
Vaknade i morse med världens huvudvärk. Var precis så jag klarade att gå upp! Känner mig som ett känslomässigt vrak.. Det är jobbigt att behöva behöva gå runt och låtsas må bra och vara glad framför alla nya klasskompisar, när hjärnan spränger och jag bara känner mig för att gå hem och dra täcket över huvudet! Har verkligen kommit in i en skit period med huvudvärken.. Kan jag inte få lite medvind någon gång tack!! Vill verkligen klara av skolan!! Är så trött och vet inte hur länge jag kommer att klara detta. Vissa dagar är dagar är hoppet på topp och andra dagar i bott, idag är det en sådan dag.
 
Nu ska jag ta det lugnt en sväng innan jag cyklar ut till stallet. Tänkte se på Isabells ridlektion och sedan ska vi prata om hur vi ska göra med Lambi :)
 
Hörs sen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!