Keep holding on

Sitter i skolan cafeteria och skriver på min samhällskunskap uppgift medans mina klasskompisar har idrott. Jag får tyvärr inte vara med på idrotten detta året p.g.a huvudvärken, så istället får jag använda den tiden till plugg. I eftermiddag ska jag inte göra så mycket utan mest ta det lugnt! Kommer nog att ta en lång promenad upp till berget för att rensa tankarna.
 
Sen kan jag berätta att jag trivs super bra i min nya klass :D Är så sjukt glad att jag valde att gå om en år! Kan inte fatta att jag har gått runt och oroat mig i onöda under så lång tid.
 
Nu ska jag återvända till skolanarbetet. I eftermiddag har jag bara två lektioner kvar, matte och svenska! Slutar kl 15.20 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!