KSS

Första skoldagen är över och jag kan faktiskt säga att det känns änså länge riktigt bra med den nya klassen :) Lycka! Har varit orolig för denna dagen i över ett halvår och det blev bättre än vad jag hade trott. Det kändes inte som jag var äldre än klasskompisarna utan jag smälte in rätt bra haha ;) Sen är vi ganska många fler än vad vi var i NA11, men oftast så brukar någon byta linje;)
 
Fick sluta tidigare i skolan för att hinna med tåget till Skövde och när jag kommer ner till stationer ser jag att tåget har blivit försenat! 14.17 skulle det gå igen och min läkartid var 14.15. Fick kasta mig på telefonen och ringa farfar som fick köra mig istället.
 
På KSS så satt vi mest och pratade med läkaren. Han frågade massa frågor som vanligt ^^ som egentligen inte har något mer min huvudvärk att göra! Vilket jag stör mig ordentligt på. Gjorde också neurologstatus och sedan pratade vi vidare. Läkaren ska nu prata med sina kollegor i Göteborg och sedan får vi se vad som händer. Eventuellt blir det att jag ska göra en ny MR på huvudet.
 
Nu har jag någon otrolig huvudvärk, så ska gå och lägga mig om jag ska ha någon chans att gå till skolan i morgon!
 
God natt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!