Kvällen

Så nu var hö:t hämtat och nu saknas bara hästen ;) Sitter på altanen och kollar när pappa grillar ( vilket liv va^^ haha) I kväll ska jag och syrran ha lite myskväll med film tittande som lite avslutning på sommarlovet :)
 
I morgon blir det stallet största delen av dagen:) Lambi ska hämtas och när hon är tillbaka på ridskolan igen så ska hon duschas och manen ska bli klippt :) Tur att jag har min hästfrisör pernilla som kan hjälpa mig haha ;) Sen ska jag och pappa fixa i ordning i min nya sadelkammare. Har bytt sadelkammaren så behöver sätta upp nya hyllor och sånt ;) Kvällen kommer sedan spenderas med världens bästa pernilla :D Blir nog en riktigt bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!