Nobody Knows

Varit ute och gått till stallet mer Pernilla och Miccro i det fina vädert :) I dag har jag annars inte gjort så mycket. Suttit på altanen och försökt läsa ur en bok som ska vara utläst still skolan börjar.. Men glöm det. Fick fruktansvärt ont i huvudet av att behöva läsa. Detta skrämmer mig riktigt mycket, för vet verkligen inte hur det ska gå nu när skolan drar igång igen..
 
I morgon åker vi och hämtar hem hö till Lambi. Dock kan vi inte hämta henne förrän på lördag, då jag inte har någon som kan följa med och hjälpa mig.
 
Nu ska jag ta och vila en stund. Blir väldigt jobbigt att ha sådan här huvudvärk i värmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!