Sista dagen på sommarlovet

Gick upp vid halv nio idag och tog en promenad ut till stallet. Tog av L täcket, mockade, fixade hö påsar och fyllde på vatten. Åker upp i eftermiddag och går en promenad med henne. Hon har tappat en sko så får vänta tills hovslagaren kommer i början av veckan, sen kan jag äntligen sätta igång Lambi :)
 
I morgon börjar skolan igen och det känns väldigt tungt! För mig är det jobbigt att behöva gå om ett år. Att veta att jag egentligen skulle ha börjat tvåan nu, men istället börjar jag ettan igen.. Kommer antagligen bli jobbigt att se mina " gamla" klass gå vidare och veta att jag skulle gå i den klassen. Vill bara ta mig igenom gymnasiet snabbt!
 
Nu ska jag ta och plugga lite ;) Lika bra att komma igång dirket hah;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!