smile


Kom precis hem från skolan och har kastat i mig lite mat. Skoldagen har varit bra och jag kan säga med glädje att det var lag 1 ( mitt lag) som vann tävlingen i skolan. Det var så här att tre:orna gav oss ett papper fullt med uppgifter vi skulle göra och sedan filma eller ta kort som bevis. Det är därför jag har bland annat badat i panka och åkt pulka i slalombacken ;)
 
 Isabell ta hand om lambi igen, så jag är hästfri även idag. Får se om jag åker och kollar när mina bröder spelar ishockey match. Annars ska jag och Vanessa gå ut och gå en sväng :) Som tur har vi inte fått några läxor än!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här på bloggen. Har fått tomt på ideer och jag gör inte så mycket på dagarna när jag inte är i stallet! Så finns det något ni skulle vilja att jag skriver och berättar om så skicka en kommentar :D snälla?:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!