11.13

god morgon världen :) eller snarare god förmiddag ;) Just nu ligger jag i sängen och pluggar samhällskunskap. Inte direkt vad man vill göra på sitt lediga lov men men.
Tänkte förut att jag skulle försöka göra en " plan" på veckan så jag hinner med allt, men det är ganska svårt då jag inte riktigt vet vad som kommer hända xD haha. Jag vet att jag ska rida, åka slalom någon dag, vara med kompisar, plugga massa, har rocky maraton med kusinen :) m.m.
 Så istället tänkte jag bara ta vare dag som den kommer :) låter inte det bra ? Hör alltid folk som säger njut av dagen och ta den som den kommer, så då får det väl bli så ;) haha. 

Nu ska jag fortsätta med pluggningen. Sen blir det nog att träffa någon kompis och stallet :)

Kram<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!