20.39

Sitter och kollar på sjukhuset ( tv program ) ännu en gång :) Tycker det är så otroligt spännande och det är alltid nya och olika fall. Blir verkligen jätte taggad på att bli läkare ( som mitt dröm yrke är ). Känns som man får lite extra motivation för att fortsätta plugga och kämpa på! Roligast värkar att vara akutläkare som jobbar på akuten. Herregud vad många olika personer det kommer in och  med massa olika skador / sjukdomar. Måste vara väldigt spännande att gå till jobbet och inte veta vad man ska göra idag, o vad som kommer hända. Åhh jag vill bli läkare nu !!!:D hahah.

För övrigt idag var jag i stallet:) Jag o Clara skrittade ut en sväng innan vi gick ner till ridhuset och red lite där :) Lambi hade nog lite överskottsenergi idag för hon skulle inte lyssna alls och snabbt skulle det gå ;) bus ponny<3

Imorgon ska familjen dra till Mullsjö och åka slalom :) Funderar på om jag ska prova att åka snowboard men det beror helt på hur huvudet är. Sen på kvällen kommer kusin Elin o vi ska ha Rocky maraton :D:D Grymt sköj ska det bli :)


Hörs mer i morgon :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!