chillar ;)

Var för trött igår så orkade inte blogga :P

Igår vaknade jag 6.00 jag, mamma o syrran skulle ut till stallet och släppa ut hästar. Var klara runt halv nio och då åkte vi o hämta Hanna o tillbaka till stallet igen :) Hanna hopptränade med Lambi, vilket gick super bra :) Pappa kom o hämta oss vid halv tolv och jag åkte hem o duscha, fixade mig innan jag åkte till stallet igen för att lunchfodra:) Åkte hem igen o åt middag sen drog jag, mamma, pappa, tilda och pontus till Jönköping :) Var inne  på charlies för att hitta en ny förbygel till Lambi. Hittade en men köpte den alldrig xD Sa att jag skulle vänta tills Göteborgshorseshow för att kolla om jag hittar någon bättre på mässan :) Sen köpte jag ett par byxor på HM :) Var också inne på IKEA där jag köpte några saker till stallet och ett nytt bäddsett till min säng :) Finns nog inget skönare än att krypa ner i en ny bäddad säng med nya lakan o allt :)

Idag har jag änså länge bara legat i sängen o chillat :) Har nyss sett klart Meangirls 2 :) Ska nog snart gå upp och äta middag;) har inte ätit frukost än men ändå ;)
Vid 14.30 ska jag o mamma ut till stallet :) Mamma ska vara med på " föräldrar provapå dag " i stallet :) Kan bli roligt att se hur det går ;) hah.

Ne nu ska jag gå upp och duscha. hare bra :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!