Grattis pernilla <3

är så sjukt arg och beskiven ! provet gick rent åt helvete idag :( Kändes som jag kunde allt innan och sen på provet så kommer allt man inte kunna ändå:( Så detta har verkligen inte varit min dag :( Har också sådan fruktansvärd huvudvärk och känner mig allmänt snurrig idag.. Just nu skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och sova resten av dagen.

Kom hem från skolan vid 16, sen dess har jag bara slappat. Mina föräldrar är inte hemma så har inte kunnat ta mig ut till stallet "/ så ska åka ut ditt senare sen. Vågade inte gå ut idag när jag verklingen inte känner mig på topp. Ska vid 18 åka till mormor en sväng o gratta henne lite :) Kanske blir jag lite piggare av det ;) haha.

Sen så fyller min fina fina vän år idag :D<3  Grattis världens bästa pernilla <3
 
Så idag får det bli en bild på födelsedagsbarnet ;) haha. Grattis igen :)<3



En sådan fin  och underbar vän som du skulle alla ha !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!