Hoppar av skolan..

Tankarna snurrar i huvudet. Vet varken in eller ut. Planen med skolan var att jag skulle fortsätta och göra mitt bästa och sen när jag får betygen på sommaren att jag kunde betsämma då hur jag vill göra med skolan. Men idag fick rektorn reda på att så kan man inte göra längre. Har man väl fått ett betyg så kan man inte läsa om kursen. Vilket gör att jag måste hoppa av skolan :'(. Själv klart får jag gå kvar men jag vill inte gå ut sen med E i flera ämnen, när jag vet att jag kan så mycket mer. Jävla sjukdomen fel att jag inte klara att prestera som jag vill. Hade varit en annan sak om jag nu hade varit frisk och kunnat plugga men det går inte "/ Huvudvärken blir inte bättre utan sämre igen.. medicinerna som jag äter funkar inte ändå att jag har ökat dosen. Så därför kommer jag att få fortsätta utreda min huvudvärk.

Jag har en dröm att en dag få bli läkare och jag vill inte att min sjukdom ska hindra mig från detta. Därför har jag bestämt att gå om ett år och få en ny chans och för hoppningsvis vara helt frisk! Det suger verkligen eftersom jag trivs sjuk bra i NA11 <3 Men bland blir inte livet som man hade tänkt det..

Förhoppningsvis kommer jag ändå läsa matte, biologi och samhällskunskap så jag slipper läsa dom ämnen nästa år. Men även vara med på vissa andra lektionen bara för att kunna få det lite lättare näsa år, får se lite hur upplägget blir.

så här ligger det till just nu..


 NA11 <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tänker på dig goding, du är bäst!!

2012-02-10 @ 12:55:16
URL: http://eliisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!