I will never give upp

Kom precis hem från stallet. Pappa och jag fixade hos Lambi, men blev ingen ridning. Måste plugga biologi och sen ska jag och Vanessa kolla innebandy match. Har också haft väldigt ont i huvudet idag så ska inte anstränga mig. Skoldagen gick ganska bra ändå tack vare gryma klasskompisar :)<3

I morgon är det fredag, har skolan från 8.00- 14.35 sen ska jag fixa hos lambi ( ev. rida om huvudet tillåter) fixa inför ålle, plugga, åka på kalas och sen gå på ålle. Fullt upp kan jag säga ;)

Nu måste jag fortsätta plugga :)

ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!