sista dagen på lovet ..

Är ny duschad och har precis krypit ner i sängen igen för att läsa ut min engelska bok som ska vara utläst till i morgon. Bara 100 sidor kvar -_-. Om två timmar åker jag o Hanna ut till Lambi o rider henne :) Får se vad vi kan hitta på för roligt ;) Lambi har varit väldigt stark det sista så jag har inte kunnat rida henne"/ Inte för att jag inte klara av att rida en stark häst utan därför att när jag ska försöka hålla in lambi så måste jag liksom ta i, och då höjs mitt tryck i huvudet så pass kraftigt att det känns som jag ska svimma och kan inte ha en hjälm på huvudet :(

Ska nog kanske kolla på en ny hjälm på Göteborgs horse show eftersom det känns som mitt huvud har växt xDhaha.

Skulle absolut inte tacka nej till denna hjälmen :) En AYR 8 LEATHER LOOK CHARLES OWEN i färgen navy/silver:)







så snygg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!