Skidåkning

hello :) Har varit i Mullsjö hela dagen och åkit skidor :) Riktigt roligt vare :D På vägen hem stannade vi och åt på VIP sen hem igen:) Åkte direkt ut till stallet och fixade hos Lambi och nu är jag hemma igen :) Väntar på att Elin och Mathilda ska komma hem, då vi ska har Rocky maraton :D:D Awesome ;)

Fick oxså ett brev hem på posten idag. På tisdag har jag fått tid på KSS igen. Får se vad som händer denna gången. Känns som jag har gjort alla undersökningar man kan göra ;P haha.

Annars har jag inte så mycket att skriva om så är det något ni tycker jag ska blogga om eller om ni vill veta något ? så kommentera !! Själv klart får ni också tycka till om det är något som inte är bra !




kram <3 // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!