00.11

Sitter här vid köksbordet nyss hemkommen från Pernilla :D Ska snart gå och lägga mig och i morgon blir ridning och sen ska jag också hälsa på farmor som ligger på sjukhus..

Idag var det ju fredagen den 13 ( eller igår om man ska vara petig, klockan är ju 00.11) och det märktes kan jag säga. Skulle få mina mediciner idag, fast istället får vi reda på att dom inte längre tillverkas, så nu står jag här utan mediciner. Men mamma ska ringa till läkren på måndag och fråga vad vi ska göra istället,, känns bara så typikst när man har längtat för atta få dom här tabletterna och ´blir frisk för en gångs skulle, men nee jag trodde fel.

Ne nu ska vi inte vara gnällig här, förhoppningsvis får jag andra snart :)

hörs i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!