2 januari 2012

Sitter här vid datan och pluggar matte, inte direkt vad man vill göra på lovet :P  Ska snart fixa iordning mig och åka till min mentaltränare :) Kan göra ett inlägg här på bloggen om ni vill veta varför jag går hos en mentaltränare, men då får ni kommentera ;) hah. Sen i eftermiddag/ kväll ska jag ut och rida förhoppningsvis :) Klippte Lambi igår, vilket tog enormt lång tid, höll väl nästan på i fyra timmar -_- Hon stog verkligen inte still en sekund och skulle bara bråka hela tiden.. Men nu är hon iallafall klippt och fin :)

Denna vecka kommer antagligen bli ganska mkt plugg -_- Vill verkligen komma ikapp!


Förresten så fyller världens bästa Hanna Poutiainen 15 år  imorgon :D:D Grattis i förskott !<3


Nu får jag sätta fart om jag ska hinna, kram <3



Bilden är från första ridturen med Lambi <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!