7 januari 2012


Ligger i sängen o känner mig inte direkt på topp! Är super trött och har huvudvärk :( Men ska ialla fall försöka skriva klart min uppgift om vietamnkriget -_- som ska vara klar till skolan börjar. För övrigt så snöar det ju ute :D Blir riktigt glad för en gångs skull efter som jag verkligen hatar regn!!

Vid fyra ska jag ut till stallet :) ska se om det finns någon som skulle kunna tänka sig och rida Lambi (a) eftersom jag fortfarande har ont i ryggen..  Har lite brist på bilder just nu så måste ta med kameran ut till stallet snart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!