åh ta mig härifrån !!

Ligger i sängen och pluggar biologi, samtidigt som hjärnan drömmer om att bara få åka iväg och släppa allt som är just nu! Huvudet värker o skriker att det räcker nu.. Ska ju egentligen ta det lugnt och komma tillbaka till min " riktiga vardag" steg för steg. Fast detta har jag ju inte gjort som vanlig xD men börjar tyvärr känna av det "/. Inte så lätt att vara jätte dålig och inte göra något alls o sen plötsligt komma tillbaka igen på en gång. Har ju velat komma tillbaka så fort som möjligt så har verkligen bittit ihop o kämpat med ett leende på läpparna fast så bra är det tyvärr inte.. Vill så fruktansvärt mkt! och i allafall vad det gäller skolan. Har alltid vara ambitiös i skolan o gjort bra ifrån mig, och äntligen fick jag börja gymnasiet och vissa vad jag kan o så händer detta !? Känns nästan lite ironiskt, här har man gått och väntat i många år och drömt hur det skulle vara o så när det händer blir det platt pannkaka av alltihopa. Men ska verkligen göra mitt bästa med den här situationen och kämpa på. För jag ger aldrig upp! Jag ska uppnå mitt mål ändå om det kommer krävas att jag går om m.m. 

Ne nu är det dags att sätta fart igen ;) 



Bilden är tagen av mig i La Manga 2011 :) Saknar detta stället otroligt mkt ! 

Please take me away...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!