Allt blir inte riktigt som man har tänkt sig..



Var på möte idag med rektorn på skolan och vi pratade lite om hur jag ska göra med just skolan och allt eftersom jag fortfarande är sjuk och inte kan uppnå de betygen jag sattsar på. Har du funderar på att ta bort någon kurs och sedan gå ett fjärde år och läsa in den det, men det kan bli lite kneppigt. Så just nu lutar det väl åt att jag ska gå om ett år. Att jag fortsätter det här året med studierna och försöker göra så mkt som möljligt och sedan gå om ett år och då har jag ju redan försprång in och jag kan få samma vilkor som alla andra. För just nu är det så att jag pluggar heltid + övertid kan man säga, jag pluggar dubbelt så mkt som alla andra samtidigt som jag har min huvudvärk. Tycker det är självklart jätte tråkigt att behöva lämna min klass som jag trivs jättebra i nu men jag kan ju å andra sidan inte hjälpa att jag blev sjuk. Sen får jag ju också tänka på att det är verkligen nu det gäller med beygen, man kommer ju inte kunna läsa upp om man får dåliga betyg och eftersom jag sattsar på A i alla ämnena så måste man lägga ner väldigt mycket tid i skolan. Och det är jag vilig att göra för att jag vet att de tre åren jag lägger ner nu på skolan kommer att löna sig hela livet! Därför kommer det nog bli så här tyvärr :( Dock är det inte bestämt till 100 % än men kommer i alla fall att skicka in ett ansökan på att få välja om.


Nog med det. Har varit hos Lambi och fixat henne och nu ska jag försöka göra lite svenska och matte. Ska kolla på teen mom 3 vid 20.00 också sen sova. Huvudet är inte alls på topp idag tyvärr... :(


Hoppas att ni har haft en bra dag :)

PS. när lite nyfiken vilka som läser min blogg, så kan ni inte skriva erat namn i en kommentar så vet jag lite ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Emelie, kikade in på din blogg, tråkigt att du inte mår bra, jag har inte läst så mycket ännu men hoppas det går bra med Lambi oxå, vi vill väldigt gärna komma o hälsa på i vår om vi får, vi skulle gjort det för längesedan förstås. Krya på dig o Amanda hälsar oxå så mycket/Katarina

2012-02-04 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!